ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Thursday, September 8, 2011

Aidilfitri kedua tanpa dia...

Salam Aidilfitri untuk rakan-rakan semua... wah, dah hari raya ke-9 baru nak ucap selamat... nk buat mcm mana, seminggu sebelum raya sibuk sgt buat order kawan2..nasib baik semuanya siap dengan jayanya... thanks kawan2 sbb support bisnes Ilhamku Cakehouse...

Aidilfitri ni kali kedua saya beraya tanpa dia. Tapi kali kedua jugak beraya dengan Ilham... cuma tahun lepas, dia baru sebulan dlm kandungan...dan sekarang dia dah 5 bulan di dunia hihi...
Aidilfitri 2010

Aidilfitri tahun lepas jika dikenang2 balik, mmg sangat menyedihkan. Saya balik kampung sorang2, semua bertanyakan ke mana dia pergi. Waktu itu, malu, kecewa, sedih semuanya ada. Lagipun saya baru mengandungkan Ilham, bertambah2 la kekecewaan emosi yang melanda.

Namun, Aidilfitri kali ini saya lebih tabah dan kuat. Semuanya kerana adanya Ilham, anak kesayangan ibu. Saya dah lali dengan pertanyaan sanak-saudara. Dan kali ini, saya ada jawapan yang lebih pasti, kami sudah berpisah.... Ini semua telah menjawab semua persoalan yang ada di fikiran saudara2ku...
Aidilfitri 2011

Apa jua yang berlaku dalam hidupku, semuanya telah tertulis dalam takdir yang telah ditentukan Allah Maha Esa... kita hanya mampu berdoa dan berusaha menjadikannya yang terbaik.

Salam Aidilfitri untuk semua

No comments:

Post a Comment

say something ye kawan-kawan