ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Friday, September 16, 2011

Jalan-jalan cari bakery (ep 1)

wah... dah ada rancangan realiti sendiri ahaks...
xde ape lah, cuma saya sangat sukakan desert terutamanya kek. saya suka kek yang sedap. jadi saya hanya buat kek yang sedap2 saja untuk saya dan customer. jadi, bila saya keluar jalan2, saya teringin nak rasa kek bila lalu di bakery2 yg ada. wah...jawabnye makin gemuk la waina nanti hihi...

tujuan rancangan ni xbermaksud nak mengkondem atau menjatuhkan siapa2, jadi bila kek yg saya makan tu sedap, saya akan sebut nama bakery itu, kalau x sedap, saya xkn sebut... tapi apa jadi kalau ada yang sedap, ada yg x? nanti sy fikirkan...

hari ni saya lalu d kedai bakery ni.... saya jalan2 tgk dlm kedai, tgk dlm peti...hmmm semua sponge kek dan butter kek...ok takpe...biase la tu... then sy pegi display dia, tgk ada dua potong kek yg menjadi pilihan untuk episod kali ini....


nampak sedap kan?kan? tapi xde nama diletakkan... cuba teka kek apakah pada gambar itu? jeng2.....

kesimpulannya.... sangat kecewa....

sebelah kiri kek coklat yang x moist... yg best cuma choc chip dia....makan semulut xmau lagi....

sebelah kanan mati2 saya ingt cheesecake. rupanya tipah tertipuuuuuuu.... itu kek span dua lapis yang sangat keras, dan jem di atasnya sangat kering (seolah2 dah dua tiga hari dah)


siyes x tipu...nk cuba blh g sana... tempat... dirahsiakan hihi....jadi RM5 rasa terbang begitu saja x berbaloi....

kita jumpa d episod yg lain.... tadaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment

say something ye kawan-kawan