ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Sunday, June 19, 2011

Tinggal kenangan...

Entri ni mcm lagu Saleem la pulak. tapi mmg betul pun, kdg2 memori yang dulunya indah datang mengetuk jendela ingatanku...

 cantik x saya... hihi...tahun 2009 dulu... selamat bergelar isteri... kehidupan dtempuhi dengan penuh harapan dan kecekalan.

namun, apakan daya, ku sangka panas ke petang, rupanya hujan di tengahari buta. hujan panas pulak tu. aduyai. dahla jadi bila Ilham ada dlm kandungan. sedihnya toksah cerita. Ku bawa diri kembali ke pangkuan keluarga tercinta.




ni lah my happy family... Ilhamku cakehouse dibantu oleh adik2 perempuan saya... dan banyak cadangan dan sesi merasa oleh mama saya...

sekarang hidup mesti diteruskan. rasanya macam igauan mimpi ngeri bila terkenang peristiwa pahit mencengkam jiwa... tak sanggup aku kembali lagi rasanya kepada mimpi ngeri itu.



selamat tinggal kasih, selamat jalan sayang... saya pun x tau ada harapan ke tidak untuk kita kembali bersama. kesian Ilham x kenal ayahnya depan2, hanya blh tgk gambar je. kalau dikira sayang tu, tiap kali dia kol hati saya akan berbunga riang. tapi lepas dia kol, hati saya jadi geram, sakit hati dan sedih bila mengenangkan apa yang dia buat pada saya sejak hari tu hingga SEKARANG. ya Allah, Kau tunjukkanlah jalan terbaik untukku dan anakku Ilham....

7 comments:

  1. sabar yek.. belum tau kisah lagi ni.. hehe kene baca entri2 lame.. ilham dah berapa kg tu?? syomellll.. gewwammmm..

    ReplyDelete
  2. hehe...ni baru satu cite, tetiba je terkenang tu yg keluar entri ni :)) ilham baru 5kg :)) alhamdulillah, harap2 dia membesar dgn baik d samping semua yg menyayanginya...

    ReplyDelete
  3. sabar bebanyak..nice blog..sy follow awk..

    ReplyDelete
  4. sedihnya baca....walaupun tak tahu apa kisah disebaliknya...tetapi boleh rasa macamana hati awak sekarang ni.....
    doa banyak2 pada tuhan semoga sentiasa dilindungi dan diberi pertunjuk untuk memilih jalan yg terbaik untuk awak dan anak2...
    kita hanya manusia biasa yg tak lari dari kesilapan dan selalunya kita sentiasa memerlukan lebih dari peluang kedua....

    ReplyDelete
  5. itulah... ada hikmah dan petunjuk yang Allah dah aturkan untuk saya... saya percaya ada tujuannya dugaan ini diberi. tak siapa tau... thanks kawan2 baruku for the support :)))

    ReplyDelete
  6. salam waina, namanya unik seunik tuan empunya diri!!!!

    tima kasih follow blog kak yg tak seberapa ni!!!

    apa pun byk2kan bersaba ye, bkn mudah nak hadapi semo ni, tp dgn sokongan famili bantuan dr allah yg ptg, insyaallah waina akan dpt harungi!!!!

    ReplyDelete
  7. waina. tabah key.. ilham is ur everything..

    ReplyDelete

say something ye kawan-kawan