ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Sunday, June 19, 2011

I am a bfeeding mommy :))) (walaupun ade kantoi sikit) LOL

dah sebulan sejak saya tulis entry mula breastfeeding ni. x sangka sekarang dh berjaya susukan Ilham kdg2 sepenuhnya susu ibu, tapi selalunya ade terkantoi sebotol or dua botol susu formula gak... lebih2 lagi kalau saya tak ade kat rumah or adik saya (umur 8tahun) nak sangat buat susu untuk Ilham... asal Ilham nangis je, trus Arif lari ke dapur buat susu sbb katanya Ilham mesti lapar tu... haha... mmg lucu dan x smpai hati nk halang dia. tapi setakat sebotol je la sy bagi dia buat.

saya dah lama x pam susu. bukan ape, dulu2 time pam, rasa breast mcm kosong so Ilham nk minum pun mcm x puas. skrg asal Ilham nk susu je sy terus sumbat mulut dia dh malas nk pam lagi... dan sekarang Ilham buat perangai xnak botol!!!! asal suapkan dia botol, dia luahkan balik susu yg masuk... aduiyai. nk kena masukkan nenen dulu kejap, cabut dan baru sumbat susu botol...hah baru jadikk...

then bila bagi susu dlm botol (3oz), dia mesti terbangun n xnk tido lepas tu... jadi mmg malam2 saya anti betul bagi botol sbb saya nak dia tidur....

jadi, mcm mana nk buat lagi 2 minggu saya dh nak masuk kerja. maybe d sekolah saya akan pam utk dia minum bila2 la... yg pnting bukan minum bila bedtime dia...

actually, saya xpakai dah pam susu Pureen tu. sangat x selesa dan sakit.lepas tu bateri cepat betul habis. membazir je. saya PICIT. mmg hasilnya pun mmg ok sgt2. sekarang ni kalau satu sesi picit n perah susu, dlm 3 oz blh dapat.

No comments:

Post a Comment

say something ye kawan-kawan