ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Wednesday, June 15, 2011

Birthday adikku..hamidi

Rupanya dah besar adik bujang saya sorang ni...hamidi. pemalu tapi sangatlaaa suka main game online. tapi lebih baik macam tu daripada petang - petang merempit merata-rata kan...

Sambutan yang sederhana je, tapi sangat bermakna buat saya sebab kali pertama buat kek birthday fondant untuknya,.. gambar katun-katun je la sebab masa suntuk so takde idea sangat... tapi takpe, kami semua dengan semangatnya makan kek tu sampai licin. alamak...x ambil pulak gambar potongan kek tu. takpe lain kali buat kek choc lagi...

mini cupcake happy birthday ni adik saya Acik yang buat. semangat betul dia walaupun ni kali pertama dia tulis atas kek tu... nak tolong saya katanya.yang penting habis licin.

nanti 17hb birthday my dad pulak... nanti nak buat kek red velvet lah. wait n see.....

No comments:

Post a Comment

say something ye kawan-kawan