ImageChef.com

Menerima tempahan kek dan cupcake sekitar Terengganu dan Kelantan

Sedia menerima tempahan kek dan cupcake untuk semua acara. Tempahan sekurang-kurangnya seminggu awal untuk tempahan yang sedikit dan sekurang-kurangnya sebulan untuk tempahan yang lebih banyak.

SILA KLIK PADA LABEL KEK DAN CUPCAKE UNTUK EASY ACCESS PADA KOLEKSI KEK DAN CUPCAKE

Hubungi saya di 019-4849653 atau waina_1307@yahoo.com untuk makluman lebih lanjut.

MAKLUMAN TERKINI

Sila add FB waina, Waina Ilhamku Cakehouse untuk lebih update yer. thanks
Kek, cupcake, cheesetart, tat telur, homemade chocolate. Msg saya, waina 019-4849653

Kongsi Resipi ye kawan-kawan

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

My schedule

Monday, June 27, 2011

Aku nekad

Tak sangka kadang-kadang kisah cinta, kisah hidup kita tak sama dgn org lain...kadang-kadang saya persoalkan kenapa kesudahan kisah saya macam ni. Tak berhak kah saya nak hidup bahagia bersama suami dan anak? Namun...sebagai hamba Allah, kita hanya mampu meneka dan mengharap... Allah yang berhak mencorak hidup setiap hambaNya.


Setelah 7 bulan berjauhan, dan pelbagai dugaan yang datang menjengah tika ini... saya buat keputusan... saya ingin pembelaan sewajarnya daripada pejabat agama. InsyaAllah... jika Allah izinkan, sampailah saya ke sana untuk memfailkan aduan saya.

Saya tak faham kenapa dia begitu mudah berubah hati. Dan yang paling memedihkan bila adiknya memberitahu dia ingin membawa pulang wanita itu berjumpa ibunya. What the.....????? Sekampung tahu saya isterinya, apa kes berani nak bawak perempuan tu pula????

Cukuplah sampai di sini. saya tak tahu begitu serius hubungan mereka. tak apa lah, mungkin ini yang terbaik untuk saya. CUKUPLAH. Biarkan semuanya berakhir. saya tak sanggup menangis lagi.
Ya Allah... aku memohon... jauhkanlah aku dan anakku daripada dia... janganlah dia kembali lagi ke dalam hidup kami... aku redha di atas semua dugaanMu ya Allah... cukuplah sampai di sini kisah kami ya Allah... semoga hidupku dan anakku akan berubah lebih baik selepas ini... Amin Ya Rabbal Alamin...

2 comments:

  1. salam kenal, tabah dan sabar dgn ujian Allah...kdg2 apa yg kita fikir buruk, sebenarnya baik di sisi Allah...Dia saja yg lebih tahu...take care of yourself n your cute bb:)
    Life must goes on...

    ReplyDelete
  2. as'salam
    terharu dgn ketabahan Nor menghadapi ujian dari Nya. Teruskan..seseungguhnya Allah bersama org2 yg benar.

    ReplyDelete

say something ye kawan-kawan